Όλες οι ψηφιακές τεχνολογίες στηρίζονται σε γραμμές κώδικα.

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

Από τις 8 έως 23 Οκτωβρίου 2022 θα πραγματοποιηθεί η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (https://codeweek.eu/).

Την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού θα υλοποιηθούν οι παρακάτω δράσεις στο σχολείο μας:

  • Στο μάθημα της Πληροφορικής θα γίνει συζήτηση για τον προγραμματισμό και την αξία του στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της κριτικής σκέψης.
  • Οι μαθητές θα εκπονήσουν μαθησιακές δραστηριότητες και θα παρακολουθήσουν αντίστοιχο εκπαιδευτικό υλικό και βίντεο. Κάποιες δραστηριότητες μπορούν να περιλαμβάνουν ανάπτυξη κώδικα (πρόγραμμα Scratch).

Yλικό για προγραμματισμό- απλά μαθήματα (Α-Β-Γ τάξη)

“Προγραμματίζω το ρομπότ” . Για να υλοποιήσετε την προηγούμενη δραστηριότητα στο φωτόδεντρο πατήστε τον σύνδεσμο

Μαθαίνω το “σύρε και απόθεσε” ώστε να μπορώ να μεταφέρω και να τοποθετώ σωστά τις εντολές σε μια γλώσσα προγραμματισμού με πλακίδια. Δείτε εδώ

Δομή ακολουθίας. Κάντε το angry bird να φτάσει στο κακό γουρούνι αποφεύγοντας τα εμπόδια. Δείτε εδώ

Δομή ακολουθίας με περισσότερες εντολές. Κάνε τη μέλισσα να φτάσει στο λουλούδι και να φτιάξει μέλι. Δείτε εδώ

Παιχνίδια προγραμματισμού και σελίδες:

Γάτα και τυράκι- εντολές μετακίνησης

“Προγραμματίζω … με Scratch” (Δ-Ε-ΣΤ τάξη)

Πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε και να υλοποιήσετε εργασίες στο φωτόδεντρο για το πριβάλλον του Scratch.
Πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε εργασίες που υλοποιήθηκαν και υλοποιούνται στο πρόγραμμα Scratch σχετικά με την δημιουργία σχημάτων και σχεδίων:

Δημιουργία πολυγώνου : https://scratch.mit.edu/projects/581923659/

Σχεδίαση γραμμών : https://scratch.mit.edu/projects/581926145/

Σχεδίαση μαιάνδρου: https://scratch.mit.edu/projects/581927633/

Ακολουθούν φωτογραφίες από τις κατασκευές και τις δραστηριότητές των μαθητών.

 

      

 

Με εκτίμηση

Η εκπαιδευτικός Πληροφορικής

κ. Φωτεινή Ράπτη