Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το σχέδιο δράσης της Β’ τάξης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στην υποενότητα: Κλιματική ΑλλαγήΦυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία από τον θεματικό κύκλο “Φροντίζω το Περιβάλλον”:

ΣΕΙΣΜΟΣ

 

 

Γράφει η  εκπ/κός Πληροφορικής του σχολείου μας, κα Ράπτη Φωτεινή

Αγαπητοί γονείς ,παιδιά,

με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας του Ασφαλούς Διαδικτύου στις 8 Φεβρουαρίου 2022, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τους βασικούς κανόνες ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου.

Διανύουμε την ψηφιακή εποχή όπου οι νέες Τεχνολογίες εισήλθαν ορμητικά στην ζωή του Ανθρώπου, επηρεάζοντας αλλά και διαμορφώνοντας σε μεγάλο βαθμό την εκπαίδευση, την επικοινωνία, την επιστήμη, την κοινωνική δικτύωση και την ανθρώπινη συμπεριφορά.

Το Διαδίκτυο , είναι ίσως η πιο σημαντική εφαρμογή των νέων Τεχνολογιών και αποτελεί σήμερα το καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία. Από μικρή ηλικία τα παιδιά έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο και το θεωρούν ως μια αγαπημένη απασχόλησή τους. Η έρευνα δείχνει ότι τα παιδιά στην πλειοψηφία τους χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο πολλές φορές την ημέρα αγνοώντας τις περισσότερες φορές τους πιθανούς κινδύνους που διατρέχουν. Γι’ αυτό και πρέπει να είμαστε σε επιφυλακή όταν τα παιδιά μας είναι συνδεδεμένα στο διαδίκτυο.

Ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές μπορούμε να απολαμβάνουμε το διαδίκτυο με ασφάλεια αποφεύγοντας τους κινδύνους που υπάρχουν:

  1. Δημιουργώ, επικοινωνώ και μοιράζομαι με σεβασμό στο Διαδίκτυο.
  2. Δεν αποκαλύπτω ποτέ προσωπικές πληροφορίες στο διαδίκτυο, ούτε ζητώ να μου αποκαλύψουν.
  3. Δεν αποκαλύπτω ποτέ σε κανέναν ούτε στον καλύτερο φίλο μου τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό που έχω στο διαδίκτυο.
  4. Σκέφτομαι καλά πριν δημοσιεύσω κάτι.
  5. Συμπεριφέρομαι πάντα με κανόνες και με ηθική, όπως στον πραγματικό κόσμο.
  6. Δεν κατηγορώ και δεν προσβάλλω κανένα.
  7. Φέρομαι όπως θα ήθελα να μου φέρονται.
  8. Δεν συναντιέμαι ποτέ με άτομα που γνωρίζω μόνο στο διαδίκτυο.
  9. Σταματάω την επικοινωνία με όσους μου στέλνουν απρεπή μηνύματα.
  10. Δεν πιστεύω όποιον μου προσφέρει πράγματα τα οποία μου φαίνονται υπερβολικά.
  11. Δεν ενδιαφέρομαι για υλικό που απευθύνεται σε ενήλικες.
  12. Ενημερώνω πάντα τους γονείς ή τους  δασκάλους μου για κάτι που με ενοχλεί ή με κάνει να αισθάνομαι άσχημα και για ύποπτες ή τρομακτικές σελίδες.
  13. Διασταυρώνω πάντα το υλικό που βρίσκω στο διαδίκτυο με άλλες πηγές.
  14. Η αντιγραφή από το διαδίκτυο  μπορεί να είναι παράνομη. Ζητώ πάντα την άδεια του συγγραφέα της ιστοσελίδας.
  15. Δεν κάνω αγορές στο διαδίκτυο χωρίς την παρουσία των γονιών μου.
  16. Σβήνω αμέσως e-mail από αποστολείς που δεν γνωρίζω.
  17. Δεν προωθώ e-mail που έλαβα και θεωρώ απαράδεκτα γιατί είναι σαν να στέλνω ενοχλητική αλληλογραφία.
  18. Γνωρίζω ότι το κατέβασμα φωτογραφιών, μουσικής, βίντεο μπορεί να είναι παράνομο.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το βίντεο:

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

 

Έχοντας ολοκληρωθεί ο πρώτος κύκλος της θεματικής ενότητας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ακολουθεί το αντίστοιχο υλικό στους παρακάτω συνδέσμους :

Τάξη Α’

Τάξη Β’

Τάξη Γ’

Τάξη Δ'(σχέδιο δράσης)

Τάξη Δ'(υλικό 1)

Τάξη Δ'(υλικό 2)

Τάξη Δ'(υλικό 3)

Τάξη Δ'(υλικό 4)

Τάξη Στ’

 

 

 

Όχι μία, αλλά δύο εκθέσεις είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου. Εκμεταλλευόμενοι την καλοκαιρία, δάσκαλοι και παιδιά περπάτησαν από το σχολείο μέχρι την Παλαιά Δημοτική αγορά, όπου φιλοξενούνται οι εκθέσεις.

1η Έκθεση Αιτωλοακαρνάνων Εικαστικών

Ο κ. Αντώνης Ναστούλης, μέλος της οργανωτικής επιτροπής και ένας εκ των εικαστικών που συμμετέχουν στην έκθεση, μας ξενάγησε στον χώρο και μας παρουσίασε τις δημιουργίες των καλλιτεχνών. Μαθητές και εκπαιδευτικοί εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα, μεταξύ των οποίων υπήρχαν έργα ζωγραφικής διαφόρων τεχνοτροπιών, έργα γλυπτικής και σκαλιστά σε ξύλο.

2η ” Τα αγωνίσματα και ο αθλητισμός κατά τη διάρκεια της Επανάστασης”

Στην έκθεση αυτή γίνεται φανερό πόσο έντονα  συνυφασμένος ήταν ο αθλητισμός με τις ζωές των ανθρώπων την προεπαναστατική και επαναστατική περίοδο. Δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, το σημάδι, το σήκωμα βάρους, το άλμα, η ιππασία κ.ά παρουσιάζονται στην έκθεση από τον κ. Διονύση Μπαρμπαρούτση, γυμναστή και παιδαγωγό.

Επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το βίντεο με εικόνες από την Έκθεση Εικαστικών που δημιούργησαν οι μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας Γιώργος Φλώτσιος και Δημήτρης Περεπής:

ΕΚΘΕΣΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

 

Με μεγάλη μας χαρά παραλάβαμε και σας παρουσιάζουμε τα μικρά μας παραμυθάκια! Με πολύ μεράκι και όρεξη διασκευάσαμε την λαϊκή παράδοση “Η κυρα – Κακή και οι δώδεκα μήνες”. Στόχος μας ήταν να εξασκηθούμε στην παραγωγή γραπτού λόγου, να μάθουμε τους δώδεκα μήνες του χρόνου και κυρίως να συνεργαστούμε, να διασκεδάσουμε και να αφήσουμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά μας να μας οδηγήσουν! Πιστεύουμε ότι το αποτέλεσμα μας δικαίωσε!

Επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο “Η κυρα-Κακή και οι δώδεκα μήνες” για να δείτε το παραμύθι μας.

Καλή ανάγνωση!

Οι μαθητές της Β’ Τάξης

Η δασκάλα της τάξης

Ράπτη Νίκη

“Μπορώ να προσφέρω ό,τι κι εσύ, φτάνει να μου
δώσεις τα εφόδια και την ευκαιρία… “

 

Το 1992, η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με
Αναπηρία. Κάθε χρόνο η μέρα αυτή δίνει ακόμα μια ευκαιρία στην κοινωνία να εστιάσει την προσοχή
της στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα
ζωής τους και την ομαλή κοινωνική τους ενσωμάτωση.

Με αφορμή την συγκεκριμένη ημέρα οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν ψηφιακό υλικό σε μορφή βίντεο και στη συνέχεια έγινε συζήτηση σχετικά με το θέμα.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το βίντεο που δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό Πληροφορικής του σχολείου μας χρησιμοποιώντας διαφάνειες από εργασίες των μαθητών:

Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό καθώς και βίντεο που προβλήθηκε στην εκδήλωση:

    

Το σχολείο μας σε μια λιτή εκδήλωση βράβευσε το νικητή του δρόμου «Σπάρταθλον 2021»,  Ζησιμόπουλο Φώτη, που πραγματοποιήθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου.

Το Σπάρταθλο αναβιώνει τα βήματα του Φειδιππίδη, ενός αρχαίου Αθηναίου δρομέα μεγάλων αποστάσεων, ο οποίος το 490 πΧ, πριν τη μάχη του Μαραθώνα, στάλθηκε στη Σπάρτη για να ζητήσει βοήθεια στον πόλεμο που διεξήγαγαν οι Έλληνες με τους Πέρσες. Ο αγώνας γίνεται πάντα τον Σεπτέμβριο διότι τότε τοποθετεί χρονικά ο Ηρόδοτος την αποστολή του Φειδιππίδη στη Σπάρτη.

Η αφετηρία γίνεται από το Παναθηναϊκό Στάδιο, στην Αθήνα και ο τερματισμός στο άγαλμα του Λεωνίδα, στη Σπάρτη.

Ο Ζησιμόπουλος Φώτης, ο οποίος είναι πατέρας μαθητή του σχολείου μας, τερμάτισε πρώτος με χρόνο 21 ώρες, 57 λεπτά και 37 δευτερόλεπτα. Είναι ένας εκπληκτικός χρόνος αν αναλογιστεί κανείς ότι  ο δεύτερος νικητής τερμάτισε σε χρόνο 23 ώρες και 17 λεπτά, δηλαδή σχεδόν 2 ώρες αργότερα.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν μαζί του και να γίνουν κοινωνοί της προσπάθειας που κατέβαλε.

Ήταν ένα μάθημα ζωής με πολλά μηνύματα για τους μαθητές μας. Ο κύριος Ζησιμόπουλος περιέγραψε τον στόχο που έθεσε , τις δυσκολίες που συνάντησε, τις θυσίες και την προσπάθεια που κατέβαλε και τέλος όπως μας ανέφερε όταν το σώμα του αδυνατούσε , το μυαλό  και η θέλησή του να πετύχει τον στόχο τον οδήγησε να τερματίσει πρώτος με τον συγκεκριμένο χρόνο.

Αναδείχθηκε τελικά το γεγονός ότι η συστηματική προσπάθεια, η προσήλωση στο στόχο, η πειθαρχία, είναι συστατικά επιτυχίας.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό της εκδήλωσης:

            

 

 

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2021-22:

Κανόνες σχολείου

Κάντε κλικ πάνω στο παραπάνω κείμενο για να δείτε ένα βίντεο που δημιούργησε η εκπαιδευτικός Πληροφορικής του σχολείου μας κ. Φωτεινή Ράπτη για την συγκεκριμένη δράση.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την παράσταση.

   

   

   

 

 

THE 5th GRADE OF OUR SCHOOL CELEBRATES

The European Year of Languages 2021 was organized by the Council of Europe and the European Union. Its activities celebrated language variety in Europe and tried to make the idea of language learning more popular.

On the 26th of September together with our English teacher, we celebrated the European Day of Languages at school. The activities we did celebrate the linguistic diversity of Europe and promote language learning.

We brainstormed ideas on why we should learn foreign languages and organized the results in mindmaps to decorate our classroom. Finally, we made language trees: we draw trees on cardboard, cut out paper leaves and wrote the phrase good morning in different languages. (The language tree activity is inspired by the French online project for the promotion of multilingualism).